wtorek, 25 lipca 2017

Celestial Vindicators: Protectors WiP

Złożyłem właśnie kolejnych 8 Protectorów do mojej armii (mam zamiar uskładać Batalion "Celestial Vindicators Warrior Chamber"). W celu nie powtarzania podobnych póz troszkę pokonwertowałem. Dumny jestem zwłaszcza z Protector Prime'a. ;)


I assembled 8 more Protectors for my army (want to complete "Celestial Vindicators Warrior Chamber" Warscroll Battalion). As I didn't want to multiple the similar poses I made some conversions. I'm especially proud of Protector Prime. ;)



Protector Prime: Ciało z boxa Paladynów (w tym trzonek od młota/topora Prime'a do Retributorów/Decimatorów), głowa Bloodreaver'a.

Protector prime: Body from Paladin box (including shaft from hammer/axe of Retributor/Decimator Prime), head from Bloodreaver.
Tunika z Greenstuffa, z której jestem bardzo dumny.

Greenstuffed tunic from which I'm really proud.

Kolejne modele to niewielkie konwersje jak zmiana główki (kolejny Bloodreaver), repozycja glewii, czy Gwiezdna Maczuga (zrobiona z nadmiarowych toporów do Decimatorów).

Next models are small conversions like simple headswap (next Bloodreaver), repositioning the glaive or scrapbuild Starsoul Mace (made from leftover Decimator axes).



 Teraz zabieram się za malowanie Prime'a. :D

Now I'm starting to paint Prime. :D


8 komentarzy:

  1. Z "Prajma" heroiczność bije na 110% ;) a urozmaicenie póz wyjdzie na pewno na plus temu oddziałowi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doszedłem do takiego samego wniosku, a powtarzanie tych samych póz bardzo mnie drażni. :P

      Usuń
  2. świetnie wyglądają z tymi konwersjami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna robota, aż miło na nich popatrzeć :) Masz prawo być dumny z płaszcza, wygląda bardzo profesjonalnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jestem z niego tak zadowolony bo to pierwszy płaszcz/tunika która wyszła mi dobrze, wcześniejsze wyglądają strasznie biednie, a tu w końcu odważyłem się trochę pokombinować i się udało! także nie bać się Green-Stuff'a to klucz do sukcesu! :P

      Usuń
  4. Jest szmoc, a ciuch wyszedł rewelacyjnie - zazdroszczę skilla do GSu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę że się podoba. Mam jeszcze jedną tunikę do zrobienia, więc może pocykam kilka fotek w trakcie rzeźbienia, bo naprawdę nie jest to nic trudnego (dowodem, to że mi się udało :P ).

      Usuń