czwartek, 15 marca 2018

Warhammer Quest: Ogroid Thaumaturge

Kolejny model do WHQ:ST gotowy. Choć model świetny, malowało mi się go dość kiepsko, za to z ostatecznego efektu jestem całkiem zadowolony.
Jeszcze tylko Scutlingi i Deathrunner no i Silver Tower będzie skończony, po prawie dwóch latach. :P

Next model for WHQ:ST is ready. Although the model is great, painting it was exhausting for me, but I'm pretty happy from the final effect.
Now only Scutlings and Deathrunner left to paint, and my Silver Tower is ready, after almost two years. :P


 

























9 komentarzy:

  1. Bardzo ładne malowanie. Model super wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo długo podczas malowania nie podobało mi się ono, ale z końcowego efektu jestem zadowolony. :)

      Usuń
  2. Ten zestaw był bardzo udany, jeśli chodzi o modele. Tchnęły spaczonym klimatem Tzeentcha na kilometr. I to właśnie jeden z tych cudów, w znakomitym malowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zestaw jest świetny, przynajmniej pod kątem modeli, dostępnych tylko w nim, a ich klimat jak dla mnie idealnie Tzeentchowy.

      Usuń
  3. Malowanie bardzo mi się podoba. Szczególnie dobry jest dobór kolorów i ogień z iskrami w dymie (bardzo dobry pomysł).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. :) Wielokolorowe iskry były dodane w ostatnim momencie, chciałem jakoś podkreślić magiczne właściwości ognia, bardzo się cieszę że dobrze wyszły. :)

      Usuń
  4. Mistrzostwo. Fantstyczny zestaw kolorystyczny - bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń