wtorek, 5 lipca 2016

Początek i Parada Armii 2016

Hej wszystkim!

    Witam w pierwszym poście na blogu NerdWorkshop - będącym wspólnym projektem moim (Staszek - Liefather) i Wołka. Planujemy tutaj ze zmienną regularnością umieszczać zdjęcia naszych aktualnych projektów bitewniakowo-modelarskich i battle reporty (czy coś więcej się jeszcze zobaczy).

    Blog zostanie zdominowany przez zdjęcia figurek z Age of Sigmar, jednak z mojej strony pojawiać się będą też modele do Batman Miniatures Game - Knight Models.

   Pierwszym prezentowanym przeze mnie projektem będzie armia undeadów przygotowywana na konkurs Paradę Armii 2016 organizowany przez vanaheim.pl. Jest to długoterminowy konkurs malarski, którego celem jest pomalowanie armii i przygotowanie pod nią makiety wielkości 15x15 cali. Konkurs trwa od 1 lipca do 1 września.

  Jako armię konkursową wybrałem nieumarłych, opartych przede wszystkim o jednostki eteryczne. Do malowania planuję na razie banshee i zawartość Boxa Start Collecting- Malignants. 



    Na początek zrobiłem eksperymentalną podstawkę - planuję umieścić dioramę w magiczno-pustynnym klimacie.



  Na próbę pomalowałem też testowego ducha w celu wypróbowania schematu.



Na tym blogu planuję updatować przynajmniej raz w tygodniu moje postępy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz