środa, 22 marca 2023

Warhammer Quest: Cleona Zeitengale (FKB CIII)

 

 

W ramach aktualnej edycji FKB, której temat sam zaproponowałem, wymalowałem zakonnicę z WHQ:Cursed City.
Pomalowałem kapłankę Sigmara, w trochę mroczniejszym schemacie, tak aby pasowała do mojej ekipy łowców czarownic.

 

For the newest edition of FKB, which topic I proposed myself, I prepared a warrior nun from WHQ:Cursed City.
The Sigmar Priestess is painted in darker scheme so she could fit with my witch huners crew.




4 komentarze:

  1. Chociaż jeżeli chodzi o model, to preferuję raczej klasyczne wzory w stylu Sióstr Sigmara, to malowanie, jak to u Ciebie, naprawdę cieszy oczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się ten model niezbyt podobał, ale wraz z malowaniem bardziej się przekonałem.

      Usuń
  2. Cleona jeszcze przede mną. Mam ją rozgrzebaną, bo też mi się średnio podobała, poszła więc na półkę modeli konwertowanych. U Ciebie ładne użycie klasycznej triady biel-czerń-czerwień i udany freehand wyprowadziły figurkę na prostą. Na propsie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przekombinowana ta pani, ale całkiem przyjemnie i prosto się maluje.

      Usuń